Beschrijving

Dit najaar is het tijd voor een vervolg op ons succesvolle ‘Welcome to the Church’ concert (2019). Deze tweede editie zal plaatsvinden op zaterdag 26 november a.s. en zal wederom onze eigen harmonie in de spotlight zetten in de intieme en sfeervolle setting van de Lambertuskerk in Raamsdonk. Het concert zal heel anders zijn dan wat u de afgelopen tijd van ons heeft gezien en daarom alleen maar meer de moeite waard om te komen luisteren en beleven. Denk aan uitvoeringen met een klassiek karakter, bekende filmmuziek, maar ook moderne aansprekende (pop)muziek van de afgelopen jaren. Bovendien zal er samenspel zijn met organist Huub Leijten op het orgel van de Lambertuskerk en zangeres Annet Dellegno. Nieuwsgierig geworden? Koop dan rechts op deze pagina een kaartje voor €12,50 of ga naar slijterij Quist of bakkerij Brood en Meer. Om 19:30 gaat de zaal open. Tot snel!

Details evenement

Aanvang:26-11-2022 20:00