Vacature dirigent

Koninklijke Harmonie De Eendracht wil samen met een

EIGENTIJDSE DIRIGENT (m/v)

blijven opvallen tussen de andere regionale (harmonie)orkesten door zich toe te leggen op het lichte repertoire.

Daarom zijn wij op zoek naar jou!

Tenminste, wanneer ook jij plezierig, ambitieus, inspirerend, pedagogisch, creatief, tactvol en vooral muzikaal ‘stevig op de bok staat’.

Jij gaat op dinsdagavond zowel het groot- als het opleidingsorkest leiden, dus krijg je te maken met muzikanten van alle leeftijden.

Het groot orkest bestaat op dit moment uit circa 45 muzikanten. Van een dirigent verwachten wij dat je je inzet voor brede instroming. Ook een goede samenwerking met onze slagwerkgroep vinden wij belangrijk. Een uitdagende taak die wij ‘in goede harmonie’ met elkaar gaan verwezenlijken!

Vanzelfsprekend heeft De Eendracht haar traditionele activiteiten. Daarnaast organiseert de vereniging jaarlijks een spectaculair concert, waarbij de samenwerking wordt gezocht met andere muzikanten. Jouw creatieve inbreng, in samenwerking met de muzikanten en organisatoren, is hierbij belangrijk.

Wil jij meer weten over onze vereniging, onze visie of over de functie “maestro bij Koninklijke Harmonie De Eendracht” neem dan buiten kantoortijden contact op met onze secretaris Annet van Avendonk (06-31234534), kijk op onze site https://www.harmonieraamsdonksveer.nl of klik hier voor meer informatie.

Weet je het al en wil je direct solliciteren, stuur dan jouw motivatie met je cv uiterlijk 16 juni 2024 naar ons secretariaat Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..